- Servis počítačů (odvirování, opravy windows, úpravy HW a SW, vylepšení PC, přenosy dat, opravy dat, zrychlení) *
- Opravy dat z poškozených disků, flash pamětí a datových karet
- Servis monitorů LG, Dell, Samsung, ACER, AOC, Philips ...
- Servis tiskáren a plotrů HP, Canon
- Servis zdrojů UPS APC, Fortron ... (výměna baterií, kalibrace)
- Servis notebooků HP, Lenovo, ACER, ASUS, DELL aj.
- Speciální servis notebooků - zalití tekutinou (čištění v páře, deoxidace ...), pády na zem, kompletní rework zákl. desky (BGA) - oprava nestabilit, vypínání, chyb v obraze apod. Oprava LCD u notebooků za výborné ceny!
- Opravy poškozených konektorů u notebooků (USB, LAN, napájení)
- Opravy mobil. telefonů, tabletů, výměny LCD, konektorů, baterií, dílů (Apple, Samsung, ostatní) - vše děláme u nás na servise.
- Recyklace INK a LASER tonerů
- Údržba počítačů a tiskáren, vakuové odprašnění aj.
- Opravy základních desek (nafouklé (vyvřené) kondenzátory, jiné poškození)
- Návrh a instalace sítí LAN a dálková správa a zálohy serverů
- Návrh a instalace datových a výpočetních center (Linux, Windows)
- Příprava a implementace řešiče pro numerické analýzy
- Speciální WIFI spoje 60GHz
- Instalace projektorů (EPSON, OPTOMA ...), učeben, zaškolení
- Bezpečnostní audit a zabezpečení sítě a serverů
- Pravidelné zálohy serverů a PC do Inpraise cloudu - off site
- Služby u zákazníka (u vás doma/firmě )
- Individuální přístup
- Zákaznické výhody
- Zrychlené reklamace (běžně do 10 dnů)
- Speciální reklamace (ihned/do 2 dnů) - InpraiseCare **
- Poradenství
- Odvirování PC i celých sítí
- Speciální aplikace a péče pro firmy http://www.inpraisesystems.cz/
* doporučujeme vytvořit bezpečnostní zálohu důležitých dat - jsme schopni na požádání zajistit.
** při případné reklamaci je nutno InpraiseCare nahlásit.
Podmínky servisu:
- Doba opravy určená před prohlídkou technika je pouze orientační, reálná délka opravy je závislá na dostupnosti dílů a povaze problému.
- Pokud zákazník do protokolu neuvede max. cenu opravy je provedena rentabilní oprava vzhledem k ceně nové věci, při nerentabilnosti opravy je oprava konzultována se zákazníkem.
- Údaje uvedené v servisním listě jsou údaje sdělené zákazníkem, tyto údaje jsou nezbytné pro opravu. Pokud některý z údajů není kompletní, sdělte prosím doplnění neprodleně, vyhnete se tak případným komplikacím.
- Při nevyzvednutí předmětu servisu do 6 měs., bude s předmětem naloženo dle paragrafu 656 obč. zákoníku.
|